Тренинги Семинары Обучение | СУЧАСНЕ ДІЛОВОДСТВО ТА АРХІВНА СПРАВА Семінар • 28-29 січня • 2010 p. г. Киев • бульв. Шевченко 4 • отель «Санкт-Петербург» Тел.: (044) 233-416-639, 237-900-05 |
ПРОГРАМА | - Законодавча база діловодства та архівної справи:
- Закон України "Про Національний архівний фонд та архівні установи"
- Проект Закону "Про діловодство"
- Стандарти ДСТУ 4163-2003, ДСТУ 2732:2004 який набрав чинності 01.07.05.
- Нормативно-правові акти, що регламентують роботу з документами
- Вимоги до оформлення документів.
- Складання та оформлення управлінських документів
- Службові листи, накази, протоколи, акти, доповідні записки тощо.
- Організація документообігу
- Поняття документообігу.
- Схеми документообігу.
- Облік документообігу.
- Приймання, розгляд і реєстрація документів.
- Порядок оброблення та надсилання вихідних документів.
- Організація контролю за виконанням документів
- Завдання й порядок контролю.
- Строки виконання документів.
- Здійснення контролю.
- Системи автоматизації документаційного забезпечення управління
- Системи автоматизації діловодства (САД).
- Системи електронного документообігу (СЕД).
- Технологія роботи з конфіденційними документами
- Порядок обліку, зберігання й використання документів.
- Документування роботи за зверненнями громадян
- Порядок реєстрації.
- Розгляд звернень громадян.
- Строки розгляду звернень.
- Формування справ.
- Номенклатура справ
- Види номенклатур.
- Порядок складання та погодження номенклатур.
- Формування справ. Оперативне зберігання справ
- Правила групування документів у справи.
- Забезпечення збереженості справ у структурних підрозділах.
- Підготовка справ до зберігання та використання
- Експертиза цінності документів.
- Оформлення справ.
- Складання описів справ, актів про виділення документів для знищення.
- Порядок передання справ до архівного підрозділу (архіву) установи.
- Організація роботи архівного підрозділу (архіву) установи
- Завдання та функції архіву.
- Фондування документів архіву.
- Облік документів архіву.
- Забезпечення збереженості документів.
- Організація користування документами.
- Виконання запитів соціально-правового характеру.
- Видавання довідок, копій та витягів.
- Порядок приймання-передавання документів (справ) під час зміни керівника установи, керівника архіву, реорганізації або ліквідації установи.
- Учасники семінару одержать ексклюзивний пакет нормативно-методичних матеріалів, сертифікат про підвищення кваліфікації.
|
РЕГЛАМЕНТ | - 9.30-18.00
- Перерыв 13.30-14.30
- Регистрация с 9.00 в холе.
|
СТОИМОСТЬ | - 1350.00 грн. за одного участника.
- Для второго и третьего участника скидки — 5% и 7% соответственно.
- В стоимость входит: информационно-консультационное обслуживание на семинаре, сборник материалов, кофе-брейк, обед в ресторане, обсуждение докладов и обмен мнениями с лектором.
|
ОТКАЗАТЬСЯ ОТ РАССЫЛКИ | - Извините, если это письмо причинило Вам неудобства.
- Ваш адрес взят из открытых источников: баз данных предприятий, форумов, веб-сайтов и т. п.
- Чтобы отказаться от рассылки, отправьте нам, пожалуйста, сообщение на эл. адрес otps@list.ru или сообщите по телефону.
|
РЕГИСТРАЦИЯ | - Тел.: (044) 233-466-649, 237-900-05
- Каждый участник семинара получает бухгалтерский комплект — оригиналы документов: договор, акт, оригинал счета, копии свидетельств.
- семинар кофепауза аудитория участник
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий